PokerLounge

PokerAce BandarJakart

Royal188

royalbolatangkas Fairbet88

Fairbet88

ZonaJudi

Selamat Menunaikan Ibadah Puasa. [Seluruh IndoMp3z Crew] [Close]

Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 32
  1. #1
    monyet kecil faraday's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    60
    Thanks
    19
    Thanked 17 Times in 14 Posts

    Default 'TAHAN LAMA' di ranjang

    Kemampuan setiap lelaki untuk BERTAHAN LAMA ketika bersama pasangan masing-masing berbeza mengikut faktor umur, kesihatan, keadaan fizikal serta juga keadaan psikologi atau emosi. Tidak dapat dinafikan kaum lelaki seboleh-bolehnya ingin bertahan selama mungkin ketika ketika mengadakan hubungan seks ataupun sekurang-kurangnya mampu bertahan sehingga pasangannya merasa puas atau orgasme terlebih dulu. Keinginan untuk bertahan lama mungkin boleh dikaitkan dengan faktor keegoan (tidak macho) atau naluri kelelakian.

    Di samping itu juga, ada di kalangan kaum lelaki menghadapi masalah EJAKULASI PRAMATANG (premature ejaculation). Masalah ini juga dikenali sebagai masalah cepat klimaks atau pancutan mani awal adalah satu isu yang amat menekan kaum lelaki dan juga pasangannya. EJAKULASI PRAMATANG biasanya berlaku kepada mereka yang baru sahaja memulakan hubungan seksual di mana pasangan lelaki tidak dapat mengawal klimaksnya lalu memancutkan mani awal.

    Lelaki akan merasa tertekan dan seolah-olah jatuh maruahnya di depan pasangan wanitanya. Keadaan diburukkan lagi apabila pasangannya menyuarakan perasaan kurang puas dengan hubungan kelamin mereka.

    Mengikut kajian yang pernah dijalankan oleh Dr Alfred Kinsey, dia mendapati sebilangan besar lelaki (respondennya ialah rakyat Amerika) hanya dapat bertahan seminit setengah daripada awal hubungan penetratif sehingga ke peringkat pancutan mani. Sebilangan lagi dapat bertahan dua minit dan jarang sekali mencecah sehingga 15 minit.

    ** FAKTA **

    - 78% wanita Asia tidak merasa puas tiap kali bersama pasangan. Namun perasaan tersebut diketepikan demi menjaga hati pasangan.

    - 35% kes cerai di Semenanjung Malaysia adalah kerana suami cepat inzal (pancut), lemahnya daya seks dalam memuaskan naluri seks isteri.

    - Wanita mempunyai 9 nafsu berbanding lelaki yang hanya ada 1.

    - Kegagalan mencapai orgasme lengkap boleh menyebabkan wanita mengalami ganguan organ seperti sakit buah pinggang, perut, usus dan saraf.

    Oleh yang demikian, jika ANDA ingin BERTAHAN LEBIH LAMA DI RANJANG atau berdepan dengan masalah EJAKULASI PRAMATANG atau cepat klimaks (pancutan mani awal) adalah sangat mustahak bagi ANDA untuk mencari pendekatan yang sesuai dan serasi untuk diamalkan supaya keyakinan diri dapat dipulihkan kembali dan keharmonian rumahtangga berpanjangan.

    ** PESANAN **


    Jika isteri anda sering menolak ajakan anda untuk melakukan hubungan intim, cuba FIKIRKAN semula..........
    ADAKAH ANDA TELAH BERJAYA MEMBERI ISTERI ANDA PUNCAK INZAL????

  2. The Following 3 Users Say Thank You to faraday For This Useful Post:


  3. #2
    anak monyet noer_0887's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    jogjacartoon
    Posts
    30
    Thanks
    15
    Thanked 3 Times in 1 Post

    Default

    bener juga ya..sekarang gini...coba renungkan... kenapa artis2 banyak yang cerai..kalo analisis gw karena sang suami gak bisa memuaskan birahi istri yang dah pastinya lebih gedhe...

  4. #3
    siamang deta's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    126
    Thanks
    12
    Thanked 54 Times in 33 Posts

    Default

    Wah...kalo kita punya persiapan matang dengan selalu menjaga kondisi fisik dan psikis kita, pasti hasilnya Maknyus dech
    So...Goooddddd

  5. #4
    anak monyet
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    14
    Thanks
    9
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Default

    betul itu tapi biasanya pria karena egonya tinggi g mau mengakui
    padahal kalau saling bisa terbuka bisa dicari jalan keluarnya

  6. #5
    anak monyet
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    13
    Thanks
    1
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    hmmmm pada dasarnya mau tahan lama adalah bagaimana pasangan itu bisa komunikasi secara jujur dan terbuka apa yg diinginkan sesamanya..

  7. #6
    anak monyet
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    16
    Thanks
    1
    Thanked 6 Times in 2 Posts

    Default

    dari yg pernh gw denger2 sh, klo pngn than lama, hrs bnyak olhraga dulu seminggu atau lebih sblm ngHOT.... n jgn lpa jamUnya

  8. #7
    anak monyet
    Join Date
    May 2007
    Posts
    10
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    Jangan langsung ke titik sasaran dong.......!!!!!!!!!!!!

  9. #8
    anak monyet
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    31
    Thanks
    2
    Thanked 2 Times in 2 Posts

    Default

    maksudnya???
    ga ngarti gw....

  10. #9
    nihakang
    Guest

    Default

    jadi harus gimana dunk...

  11. #10
    monyet kecil
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    66
    Thanks
    6
    Thanked 4 Times in 4 Posts

    Default

    yah karena cowok gak bisa sabar....pengen cepet keluar.....

Page 1 of 4 123 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •